Friday, March 27, 2009

3 Designs


Bola Sepak

Design ini diminta oleh seorang kawan untuk sahabat baiknya yang amat suka kan bola sepak lebih lagi pasukan Arsenal.

*Saya tidak suka tengok bola. Terima Kaseh*

Kerna minat saya yang sangat cetek pada bola sepak, sampai bola pun saya tak reti nak buat. Bukan senang tau. Adoi. Maaf atas kualiti yang kurang berhasil ini. Akan saya cuba untuk mempertingkatkan mutu lukisan kraf atas kek ini kelak :)



Terima Kaseh

Saya sangat terharu dengan loyal customer yang banyak membantu saya dalam mempromote cupcakes hasil kerja tangan saya ini. Jutaan terima kaseh ya. Selasa yang lepas, Ayu dan Nomie order cuppies 35 biji untuk tujuan assignment. Gambar di atas adalah contoh design simple dan bagi mereka yang tak mahu crowded sangat. Sekali lagi, thanks :))



Kissing?
Cupcake di atas ini pula di tempah oleh kawan ikah. Try to picture the girl and the boy kissing.
Kinda weird kan saya lukis? Hehe.
Hopefully adek suka itu ya. Thanks di atas sokongan yang diberi. xoxo!

No comments: